Modern Banking, Data Mining, BI & CI

e-mail: dr.sharifan@yahoo.com

e-mail: dr.sharifan@yahoo.com

Modern Banking, Data Mining, BI & CI

توضیح تصویر وب سایت: استراتژی اقیانوس آبی مفهومی است که توسط اساتید INSEAD، دبلیو چن کیم و رنه مابرن مطرح شده است. این استراتژی که بر اساس تحقیقات گسترده صدها شرکت و از جمله صنایع مختلف در طول دهه‌های متمادی است، ادعا می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند به‌جای مبارزه با رقبا، بازارهای جدیدی را برای خود ایجاد کنند. به‌عبارت دیگر، برخلاف اقیانوس‌های سرخ که بازارهای اشباع شده‌ای هستند که در آن‌ها رقابت‌های متمایز یا هزینه‌بر شایع است، شرکت‌ها می‌توانند اقیانوس‌های آبی یا بازارهای کاملاً جدیدی را برای خود از طریق نوآوری ارزش ایجاد کنند که باعث خلق ارزش برای کل زنجیره ذینفعان از جمله کارمندان، مشتریان و تأمین‌کنندگان شود. فرض کلیدی در استراتژی اقیانوس آبی این است که شرکت‌ها باید تقاضای جدیدی را ایجاد کنند و رقابت را در مسیر تمرکز بر بازارهای اشباع شده، بی‌اهمیت سازند.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

Image result for big data in banking
بانک‌ها مدت‌های مدیدی است که به آن تصویر سنتی و محافظه‌کارانه خود چسبیده‌اند و در قوانین و مقررات قدیمی خود دست و پا می‌زنند. بانک‌ها بر اساس ماهیت طبیعی خود ریسک‌گریز هستند اما با توجه به بحران‌های مالی اخیر و نوآوری‌های تحول‌آفرین اگر می‌خواهند که همچنان پابرجا بمانند ناگزیر از نوآوری در خدمات و محصولات خود هستند.

Image result for ‫هوش تجاری و هوش رقابتی‬‎

سمینار تخصصی و آموزشی: هوش تجاری
Image result for business intelligence in banking
 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.