Modern Banking, Data Mining, BI & CI

e-mail: dr.sharifan@yahoo.com

e-mail: dr.sharifan@yahoo.com

Modern Banking, Data Mining, BI & CI

توضیح تصویر وب سایت: استراتژی اقیانوس آبی مفهومی است که توسط اساتید INSEAD، دبلیو چن کیم و رنه مابرن مطرح شده است. این استراتژی که بر اساس تحقیقات گسترده صدها شرکت و از جمله صنایع مختلف در طول دهه‌های متمادی است، ادعا می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند به‌جای مبارزه با رقبا، بازارهای جدیدی را برای خود ایجاد کنند. به‌عبارت دیگر، برخلاف اقیانوس‌های سرخ که بازارهای اشباع شده‌ای هستند که در آن‌ها رقابت‌های متمایز یا هزینه‌بر شایع است، شرکت‌ها می‌توانند اقیانوس‌های آبی یا بازارهای کاملاً جدیدی را برای خود از طریق نوآوری ارزش ایجاد کنند که باعث خلق ارزش برای کل زنجیره ذینفعان از جمله کارمندان، مشتریان و تأمین‌کنندگان شود. فرض کلیدی در استراتژی اقیانوس آبی این است که شرکت‌ها باید تقاضای جدیدی را ایجاد کنند و رقابت را در مسیر تمرکز بر بازارهای اشباع شده، بی‌اهمیت سازند.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
Image result for big data in banking
در زمانی که شعبات بانک‌ها دسته‌دسته در حال تعطیل شدن هستند، بسیاری از مردم اصلاً اهمیتی به این قضیه نمی‌دهند. در واقع یک بررسی گسترده نشان می‌دهد وقتی صحبت از تجربه بانکی به میان می‌آید، بانک‌ها ترجیح می‌دهند به جای توسعه فیزیکی شعباتشان، به دنبال توسعه نرم افزارهای بانکی باشند.

Image result for ‫بوم کسب و کار‬‎

سمینار تخصصی و آموزشی: مدل کسب و کار

Image result for BUSINESS MODEL in banking


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.