Modern Banking, Data Mining, BI & CI

e-mail: dr.sharifan@yahoo.com

e-mail: dr.sharifan@yahoo.com

Modern Banking, Data Mining, BI & CI

توضیح تصویر وب سایت: استراتژی اقیانوس آبی مفهومی است که توسط اساتید INSEAD، دبلیو چن کیم و رنه مابرن مطرح شده است. این استراتژی که بر اساس تحقیقات گسترده صدها شرکت و از جمله صنایع مختلف در طول دهه‌های متمادی است، ادعا می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند به‌جای مبارزه با رقبا، بازارهای جدیدی را برای خود ایجاد کنند. به‌عبارت دیگر، برخلاف اقیانوس‌های سرخ که بازارهای اشباع شده‌ای هستند که در آن‌ها رقابت‌های متمایز یا هزینه‌بر شایع است، شرکت‌ها می‌توانند اقیانوس‌های آبی یا بازارهای کاملاً جدیدی را برای خود از طریق نوآوری ارزش ایجاد کنند که باعث خلق ارزش برای کل زنجیره ذینفعان از جمله کارمندان، مشتریان و تأمین‌کنندگان شود. فرض کلیدی در استراتژی اقیانوس آبی این است که شرکت‌ها باید تقاضای جدیدی را ایجاد کنند و رقابت را در مسیر تمرکز بر بازارهای اشباع شده، بی‌اهمیت سازند.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

Image result for big data in banking

اما آنچه که واقعا مهم است این است که بانک های آینده نسبت به دستیابی افراد به سطح مطلوب اهداف مالی شخصی متهد می شوند و این به این علت است که در عصر اطلاعات ما می توانیم پیشنهادات خودمان را شخصی کنیم تا برای هر فرد یک بانک خلق کنیم و در آینده یک بانک شخصی برای هر فرد محقق خواهد شد.

Image result for ‫داده کاوی و آینده پژوهی‬‎

سمینار تخصصی و آموزشی: آینده بانکداری

Related image

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.